Det er desværre ikke muligt at returnere eller ombytte en vare, købt i én af vores fysiske butikker via webshoppen.
Levering
Hos NIELSENs afsender vi din pakke hurtigst muligt efter modtagelsen af din ordre, oftest inden for 24 timer. Vi garanterer, at vi afsender din ordre inden for 1-3 hverdage, med mindre andet er anført ved bestillingen.
Du kan vælge imellem følgende leveringsformer:
- GLS Pakkeshop
- Post Nord Pakkeshop
- Post Nord Levering til døren
- Post Nord Erhverv
Alle pakker sendes med Track & Trace, og du modtager altid besked om levering på mail/sms. Så snart pakken er pakket og på vej til dig, modtager du yderligere besked fra de enkelte transportører når de scanner pakken, samt når pakken ligger klar til afhentning.
Fragtpriser
Vi tilbyder fri fragt til pakkeshop ved køb over 399 kr.
Køber du for mindre, er fragtpriserne som nedenstående:
- GLS Pakkeshop kr. 29,00
- Post Nord Pakkeshop kr. 29,00
- Post Nord Erhverv kr. 39,00
- Post Nord Levering til døren kr. 49,00
Hvis du ikke når at hente din pakke
Får du ikke hentet din pakke i tide, bliver den sendt retur til os. Ved ekspedering af din ordre modtager du en mail fra os af, om hvorvidt du ønsker at få den sendt igen uden omkostninger eller pengene retur.
Henter du ikke pakken anden gang, refunderes du varekøbet, dog undtaget udgifterne til 2 x returfragt svarende til 58 kroner. Pengene bliver tilbageført til det betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.
Sådan sender du retur til NIELSENs
Du har fuld returret i 30 dage efter modtagelse af din pakke.
Du har to valgmuligheder, hvis du ønsker at returnere dine varer. Du kan bytte eller returnere dine varer gratis i en NIELSENs butik, eller du kan sende varerne billigt retur med GLS.
Returnering med GLS
Vælger du at sende dine varer retur til os, skal du blot gå ind på nielsens.dk/retur og oprette en returforsendelse. Her indtaster du din e-mail samt ordrenr. Du skal ud for hver vare vælge det antal, du ønsker at returnere samt angive returårsag. Når du har valgt de varer, du ønsker at returnere, trykker du blot 'Opret Returforsendelse'.
Pakken skal indleveres i din nærmeste GLS-pakkeshop.
Er din ordre sendt i flere pakker, og ønsker du at returnere flere varer, må du meget gerne sende retur i én pakke.
Som kunde er det dit ansvar, at pakken kommer korrekt retur til os. Vær derfor opmærksom på, at din returlabel dækker den gamle label, og at du modtager en kvittering ved indlevering af pakken. Denne skal du gemme, til din retursag er færdigbehandlet. Skulle din pakke mod forventning ikke komme frem til os, kan vi desværre ikke hjælpe, såfremt du ikke har en indleveringskvittering.
Bliver returlabelen ikke sat korrekt på, vil pakken komme retur til dig. Sker dette, står du selv for at sende pakken retur til os. BEMÆRK: Pakker skal altid sendes med omdeling.
Returnering i butik
Det er gratis at returnere i en af vores 16 NIELSENs butikker. Vælger du at returnere i en butik, skal du vise den ordrebekræftelse du har modtaget på mail ved køb.
Bemærk! Har du betalt med Viabill, kan retur/ombytning ikke ske i butik. Ved anvendelse af denne betalingsform, skal du altid oprette en returforsendelse på
nielsens.dk/retur og sende varen retur til os.
Returregler
- Du har 30 dage til at returnere dine varer.
- Returner altid varen i samme emballage og stand som ved modtagelsen.
- Opret returforsendelse på nielsens.dk/retur eller aflever varerne i din NIELSENs butik.
Husk at få en kvittering på at du har afleveret pakken på posthuset/i pakkeshoppen. Når vi modtager din returpakke behandler vi den inden for 1-10 hverdage. Pengene bliver tilbageført til samme konto/kort som de blev trukket fra.
Hvis du ønsker at returnere en vare, skal der være mærker/hangtags på tøjet. Varen må ikke have tegn på slid, pletter eller skader, eller lugte af udefrakommende dufte, såsom parfumer og røg.
Har du modtaget en gave fra NIELSENs?
Har du modtaget en gave fra NIELSENs og ønsker at sende denne retur, er det vigtigt, at du medsender mailadressen, telefonnummeret og/eller ordrenummeret, der er brugt i forbindelse med bestillingen.
Du kan altid bytte, eller få pengene retur, gratis i en af vores 16 butikker, blot du medbringer ordrebekræftelsen, som er modtaget på mail ved købet.
Ønsker du pengene retur for en gave skal du være opmærksom på, at pengene altid tilbageføres til det kort, ordren er betalt med.
Har du en reklamation?
Har du, mod forventning, en reklamation, ønsker vi altid at løse problemet hurtigt og nemt. Du bedes oprette en reklamation på følgende link:
Return - by Smartpack.
Du får svar inden for 1-6 hverdage, hvor vi vil kontakte dig for en løsning.
Send venligst ikke reklamationer retur, før du har haft kontakt med kundeservice.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål?