FIND SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL HER
Køb en eller flere varer til gratis afhentning indenfor 2 timer i en NIELSENs butik nær dig.
bestilling
Sådan gør du:
1. Find de produkter, du gerne vil købe – du kan hurtigt tjekke på produktsiden, om de er på lager i din nærmeste butik.
2. Læg dine varer i kurven.
3. Når du går til kassen, vælg “Afhent i butik” som leveringsmetode.
4. Betal som normalt – vi trækker først pengene, når du henter dine varer.
5. Du får en mail, så snart din ordre er klar til afhentning.
6. Når du kommer for at hente, skal du bare sige dit navn eller vise dit ordrenummer.
Har du brug for hjælp undervejs, er du altid velkommen til at kontakte os!
Er du i tvivl om, hvorvidt en vare er på lager eller ej i din lokale NIELSENs, kan du tjekke det inde på de forskellige produkter.
Tryk på ”tjek tilgængelighed i butikker”, og du vil herefter få præsenteret en liste over de butikker, der har den pågældende vare på lager.
afhentning
Så snart, vi modtager din Click & Collect-ordre, går vi i gang med at gøre den klar i den NIELSENs-butik, du har valgt.
I de fleste tilfælde er din ordre klar til afhentning allerede efter to timer inden for butikkens åbningstid. Bestiller du uden for butikkens åbningstid, vil vi få den klargjort hurtigst muligt, når butikken åbner igen.
Du får besked på mail, så snart din Click & Collect-ordre er klar til dig.
Du skal hente din Click & Collect-ordre inden for syv dage. Henter du den ikke indenfor denne periode, vil din ordre blive
annulleret.
Butikker
Det er muligt at bestille Click & Collect-ordrer til alle vores 16 butikker. Du kan finde dem her.
Annullering
Bliver du forhindret i at hente din Click & Collect-ordre, eller ønsker du ikke længere varen, skal du kontakte vores kundeservice. Så annullerer de ordren for dig.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?
kundeservice
Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig på telefon, mail eller chat
Åbningstider i kundeservice:
Mandag til fredag fra kl. 10-15
Telefon
93 40 99 27