FIND SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL HER
bestilling
Ja, du har mulighed for at annullere din ordre, indtil vi begynder at pakke den. Er din ordre i gang med at blive behandlet på vores lager eller i en af vores butikker, er det derfor ikke muligt længere at annullere den.
Ønsker du at annullere din ordre, skal du blot kontakte vores kundeservice på 93 40 99 27
Såfremt du ønsker at annullere din ordre, og vores kundeserviceafdeling ikke har åbent, er du velkommen til at sende en mail til kundeservice@nielsens.dk. Vi vil behandle din forespørgsel hurtigst muligt.
Bemærk venligst, at vi ikke kan garantere, at annulleringen kan gennemføres, da din ordre kan blive pakket og afsendt, inden vi når at behandle din mail.
Ja, du har mulighed for at rette i enten størrelsen eller farven på de varer, du har bestilt. Ændringer som disse kan foretages, indtil vi går i gang med at pakke din ordre. Er din ordre i gang med at blive behandlet på vores lager eller i en af vores butikker, er det derfor ikke længere muligt at ændre på varerne.
Det er ikke muligt at ændre til andre varer.
Ønsker du at redigere i din bestilling, skal du blot kontakte vores kundeservice på tlf. 93 40 99 27
Nej, vi har desværre ikke mulighed for at tilføje varer til en allerede eksisterende ordre. Dette kan ikke lade sig gøre, da vi ikke har mulighed for at hæve flere penge på dit kort, end det beløb du har godkendt ved ordreafgivelsen.
Ønsker du derfor flere varer, skal du placere en ny ordre.
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse, kan den være endt i dit spamfilter. Start derfor med at tjekke din reklame/uønsket post-mappe.
Ligger din ordrebekræftelse ikke der, kan du sende en mail til vores kundeservice på kundeservice@nielsens.dk, så vi kan få sendt dig en kopi af din ordrebekræftelse.
Betaling
Det er muligt at benytte sig af følgende betalingsmuligheder i checkout:
- Dankort
- VISA
- MobilePay
- MasterCard
- Visa Electron
- Maestro
- Viabill
Vi trækker først pengene fra din konto, når hele din bestilling er blevet gjort klar til afsending på vores lager eller i en af vores butikker.
Du har mulighed for at betale med Viabill, som tilbyder en afdragsordning. Du kan læse mere hos Viabill her.
Skulle du opleve, at en eller flere varer på din ordre er blevet sat ned, efter du har lagt din ordre, er du velkommen til at kontakte os. Såfremt ordren endnu ikke er gået i gang med at blive behandlet i en af vores butikker eller på vores lager, kan vi justere prisen for dig.
Har du modtaget varerne, skal du sende et billede til os med den eller de varer, der er sat ned med mærke på inden for 30 dage efter
leveringen af din pakke. Så kan vi kreditere dig differencen.
Vi kan desværre ikke kompensere for den manglende rabat, såfremt der ikke længere er mærke på varen.
Skulle du opleve, at en eller flere varer, du har købt i en af vores butikker, er sat ned efter dit køb, kan vores kolleger i butikkerne hjælpe dig med at udbetale rabatten inden for 30 dage. Husk blot at medbringe varen med mærker samt din kvittering.
Vi kan desværre ikke kompensere for den manglende rabat, såfremt der ikke længere er mærke på varen.
Da vi ofte sætter varer på tilbud og starter nye kampagner fra dag til dag, kan vores kolleger i butikkerne ikke fortælle, om hvorvidt en vare kommer på tilbud inden for den nærmeste fremtid.
BEMÆRK: Det er ikke muligt at få den manglende rabat tilbagebetalt gennem webshoppen. Er varen købt i en af vores butikker, skal du
derfor henvende dig der for at få pengene krediteret.
levering
Vi bestræber os på at sende alle pakker så hurtigt som muligt, efter vi har modtaget din ordre.
Vi garanterer, at din pakke er sendt inden for 1-3 hverdage, medmindre andet er anført ved bestillingen (eksempelvis i tilfælde af forudbestilte varer), men ofte vil den blive afsendt inden for 24 timer på hverdage.
Du kan vælge mellem følgende
leveringsformer:
- GLS Pakkeshop
- Post Nord Pakkeshop
- Post Nord Levering til døren
- Post Nord Erhverv
Det er desværre ikke muligt at vælge ekspreslevering.
Ja, det er muligt at ændre leveringsmetode, indtil vi går i gang med at pakke din ordre. Det er muligt at få den sendt til en anden pakkeshop eller pakkeboks, men ikke at ændre levering til hjemmelevering eller
levering på en arbejdsadresse.
Er pakken afsendt, kan vi ikke omdirigere pakken for dig. Du skal derfor kontakte fragtfirmaet.
Vi tilbyder altid fri fragt til pakkeshop ved køb over 399 kroner. Køber du for over 399 kroner, tilbyder vi hjemmelevering til 29 kroner.
Køber du for 399 kroner eller mindre, er fragtpriserne som nedenstående:
- GLS Pakkeshop kr. 29,00
- Post Nord Pakkeshop kr. 29,00
- Post Nord Levering til døren kr. 49,00
- Post Nord Erhverv kr. 39,00
Så snart din pakke er gjort klar til afhentning af fragtfirmaet, modtager du en mail med et track & trace-link fra os.
Når pakken er godt på vej til dig, vil du også modtage yderligere besked fra transportøren, når de scanner din pakke, samt når den ligger klar til afhentning på dit valgte udleveringssted.
Så snart din pakke er pakket, vil det af dit track & trace-link fremstå, at pakken er registreret eller klargjort, men endnu ikke overdraget til fragtfirmaet.
Dette kan betyde flere ting. Er din pakke eksempelvis blevet pakket sent på dagen, vil den først blive afhentet den næstkommende hverdag. Nogle gange sker det også, at fragtfirmaet kan være op til 24 timer om at registrere pakken korrekt på hverdage og længere tid hen over weekender og helligdage.
Står din pakke stadig som klargjort/registreret efter 2-3 hverdage, skal du kontakte vores kundeservice. Så kigger vi på det.
Skulle din pakke mod forventning ikke dukke op inden for få hverdage, efter pakken er blevet scannet ordentligt ind hos fragtfirmaet, kan den være forsinket, strandet på fragtfirmaets centrallager eller noget helt tredje.
Kontakt os på mail eller telefon, hvis dette er tilfældet – så får vi efterlyst pakken for dig, såfremt der ikke er store forsinkelser hos det enkelte fragtfirma.
Får du ikke hentet din pakke i tide, bliver den sendt retur til os. Ved ekspedering af din ordre modtager du en mail fra os af, om hvorvidt
du ønsker at få den sendt igen uden omkostninger eller pengene retur.
Henter du ikke pakken anden gang, refunderes du varekøbet, dog undtaget udgifterne til 2 x returfragt svarende til 58 kroner. Pengene
bliver tilbageført til det betalingsmiddel, som du benyttede ved den
oprindelige transaktion.
Det kan ske, at vi ikke kan finde alle dine bestilte varer på ét lager eller i én butik. I disse tilfælde bliver vi nødt til at dele din ordre op i flere delleveringer.
Du modtager et track & trace-link for hver pakke.
Kontakt os, hvis ikke du har modtaget alt inden for rimelig tid – så undersøger vi, om noget er blevet væk på vej til dig.
Returnering
Du har altid fuld returret i 30 dage fra den dag, du henter din pakke hos den valgte pakkeshop/pakkeboks, eller fra den er leveret på din adresse.
Ønsker du at returnere en eller flere varer fra din ordre, kan du gøre det på to måder. Du kan returnere såvel som bytte gratis i en af vores NIELSENs-butikker, eller du kan sende varerne billigt retur med GLS.
Vælger du at returnere i en butik, skal du vise den ordrebekræftelse, du har modtaget på mail ved køb. Du kan vise din ordrebekræftelse på din mobiltelefon eller medbringe en printet udgave.
Find vores butikker på her.
Ønsker du at sende en eller flere varer retur til os, skal du oprette en retursag her: nielsens.dk/retur. Du logger ind ved at indtaste din e-mail og dit ordrenummer. Herefter skal du ud for hver vare vælge det antal, du ønsker at returnere samt angive returårsag.
Når du har valgt de varer, du ønsker at returnere, trykker du blot ”Opret Returforsendelse”.
Herefter får du tilsendt en QR-kode på mail. Denne skal du vise hos din lokale GLS-pakkeshop. De scanner QR-koden og printer en label ud
for dig.
Er din ordre sendt i flere pakker, og ønsker du at returnere flere varer, må du meget gerne sende retur i én pakke.
Ja, det er du meget velkommen til at gøre, så længe du ikke overskrider de 30 dages returret.
Opret en retursag på alle varerne – også selvom der er tale om to eller flere ordrer – og anvend blot den ene af de QR-koder, du får tilsendt.
Vedlæg en seddel i pakken med alle ordrenumrene, så vi kan finde dig i vores system.
Det koster 29 kroner at sende en vare retur til os. Pengene bliver trukket fra det beløb, du skal have tilbagebetalt.
Vælger du at ombytte til en anden størrelse, er det gratis at sende retur.
- Hvis du ønsker at returnere en vare, skal der være mærker/hangtags på tøjet.
- Varen må ikke have tegn på slid, pletter eller skader eller lugte af udefrakommende dufte såsom parfumer og røg.
- Returner altid varen i samme
emballage.
Som kunde er det dit ansvar, at pakken kommer korrekt retur til os. Vær derfor opmærksom på, at din returlabel dækker den gamle label, og
at du modtager en kvittering ved indlevering af pakken. Denne skal du gemme, til din retursag er færdigbehandlet. Skulle din pakke mod forventning ikke komme frem til os, kan vi desværre ikke hjælpe, såfremt du ikke har en indleveringskvittering.
Bliver returlabelen ikke sat korrekt på, vil pakken komme retur til dig. Sker dette, står du selv for at sende pakken retur til os.
BEMÆRK: Pakker skal altid sendes retur til os med omdeling.
Når vi modtager din returpakke, behandler vi den inden for 1-10 hverdage. Du modtager en mail fra os, så snart vi har færdigbehandlet sagen, og derfra kan der gå op til 6 hverdage, før pengene står på din konto.
Pengene bliver tilbageført til samme konto/kort, som de blev trukket fra.
Vælger du at returnere i en butik, skal du vise den ordrebekræftelse, du har modtaget på mail ved køb. Du kan vise din ordrebekræftelse på din mobiltelefon eller medbringe en printet udgave.
Find vores butikker på her.
Bemærk! Har du betalt med Viabill, kan retur/ombytning ikke ske i butik. Ved anvendelse af denne betalingsform, skal du altid oprette en
returforsendelse her og sende varen retur til os.
Nej, det er desværre ikke muligt at sende en vare retur til os med henblik på at få den returneret, såfremt den er købt i en af vores butikker.
Har du derfor købt en vare i en af vores butikker, og ønsker du at returnere den, skal dette ske i en af vores butikker – det behøver ikke være den samme, du købte varen i.
Har du modtaget en gave fra NIELSENs og ønsker at sende denne retur, er det vigtigt, at du medsender mailadressen, telefonnummeret og/eller ordrenummeret, der er brugt i forbindelse med bestillingen.
Ønsker du pengene retur for en gave, skal du være opmærksom på, at pengene altid tilbageføres til det kort, ordren er betalt med.
Du kan altid bytte, eller få pengene retur, gratis i en af vores 16 butikker, blot du medbringer ordrebekræftelsen, som er modtaget på mail ved købet.
Har du valgt at få dit returbeløb udbetalt som et gavekort til NIELSENs, vil du modtage en rabatkode på det fulde beløb på mail. Denne rabatkode bliver sendt til dig, når vi har ekspederet din returordre i vores returafdeling.
Vi bestræber os på at behandle alle retursager inden for 10 hverdage efter modtagelse.
Den rabatkode, du modtager, kan bruges både online såvel som i vores butikker.
Ombytning
Ja, det er muligt at bytte din vare gennem webshoppen. Dog
kun til en anden farve eller en anden størrelse.
Du opretter en ombytningssag her.
Har du valgt at få byttet din vare til en anden farve eller størrelse, behandler vi din nye ordre hurtigst muligt efter modtagelse og altid inden for 10 hverdage.
Når ordren er behandlet, bliver din nye ordre sendt inden for 1-3 hverdage.
Ja, du er velkommen til at bytte eller returnere din ombytningsordre. Du skal oprette en retursag her.
Bemærk, at du skal logge ind med dit ordrenummer plus et -1.
Eksempelvis #2727272-1.
Reklamationer
Skulle du modtage en vare med en eller flere fejl, kan du oprette en reklamationssag her.
Send meget gerne en mail til vores kundeservice, inden du opretter retursagen, hvori du beskriver fejlen og sender billeder af den.
Når du opretter en reklamationssag, kan du vælge, om du ønsker at få en ny vare tilsendt eller pengene retur. Det koster dig selvfølgelig ikke noget at sende varen retur til os, hvis du anvender den tilsendte QR-kode.
Skulle en knap falde af, en syning skride eller lignende efter, du er gået i gang med at bruge din vare, skal du sende en mail til vores kundeservice. De sidder altid klar til at hjælpe, såfremt du skulle opleve en fabrikationsfejl på din vare.
I din mail kan du med fordel beskrive fejlen så godt som muligt samt sende billeder af den. Vores medarbejdere vil hurtigst muligt og altid inden for 1-3 hverdage kigge på den enkelte sag og sammen med dig finde en god løsning.
Skulle du opleve at modtage en vare med en fejl eller mangel, kan du reklamere over denne inden for 24 måneder fra leveringstidspunktet.
Såfremt din reklamation er berettiget, betyder det, at du kan få din vare repareret, ombyttet, tilbagebetalt eller få et afslag i prisen. Dette afhænger af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, du har modtaget din vare, vil reklamationen altid være rettidig.
Har du modtaget en forkert vare, kan du oprette en reklamationssag her.
Her kan du vælge, om du ønsker at få den rette vare tilsendt eller pengene retur. Det koster dig selvfølgelig ikke noget at sende varen retur til os, hvis du anvender den tilsendte QR-kode.
Nej, det er desværre ikke muligt at reklamere over en vare hos os, såfremt den er købt i en af vores butikker.
Har du derfor købt en vare i en af vores butikker, og skulle du have en reklamation på denne, skal du besøge en af vores butikker – det behøver ikke være den samme, du købte varen i. Hav altid din kvittering med.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?
kundeservice
Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig på telefon, mail eller chat
Åbningstider i kundeservice:
Mandag til fredag fra kl. 10-15
Telefon
93 40 99 27