Har du spørgsmål eller brug for hjælp?

kundeservice

Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig på telefon, mail eller chat

Åbningstider i kundeservice:

Mandag til fredag fra kl. 10-15

Telefon

93 40 99 27

Email
kundeservice@nielsens.dk

Find svar på dine spørgsmål her

levering

Vi sender din pakke inden for 1-3 hverdage.

Nogle gange bliver vi nødt til at dele en ordre op i flere delleveringer, hvis ikke vi har kunnet finde én butik eller ét lager med alle dine varer på lager.
Kontakt os, hvis ikke du har modtaget alt inden for rimelig tid – så undersøger vi, om noget er blevet væk på vej til dig.

Så snart din ordre er pakket, vil du modtage et track & trace-link. Her kan det fremgå, at pakken er registreret eller klargjort, men endnu ikke overdraget til fragtfirmaet.
Er din pakke pakket sent på dagen, vil den blive afhentet den næstkommende hverdag, men oftest er den godt på vej til dig samme dag. Bemærk, at fragtfirmaer kan være op til 24 timer om at registrere pakken korrekt på hverdage og længere tid hen over weekender og helligdage.

Skulle din pakke mod forventning ikke dukke op inden for få hverdage, kan den være strandet hos fragtfirmaet. Kontakt os på mail eller telefon, hvis dette er tilfældet – så får vi efterlyst pakken for dig. 

Retur og ombytning

Efter modtagelse har du 30 dages fuld returret.

Ønsker du at sende en vare retur til os, skal du oprette en retursag her.

Ja, du kan altid bytte en eller flere varer til en anden farve eller størrelse. Du opretter en ombytningssag her.

Nej, det er desværre ikke muligt at returnere eller bytte en vare via webshoppen, hvis den er købt i en af vores butikker.

Ja, du er velkommen til at returnere eller bytte dine varer i en af vores butikker. Vis blot din ordrebekræftelse på din telefon.

Har du valgt at få byttet din vare, behandler vi din nye ordre hurtigst muligt efter modtagelse og altid inden for 10 hverdage. Når ordren er behandlet, bliver din nye ordre sendt indenfor 1-3 hverdage.

Vi behandler alle returpakker inden for 10 hverdage. Du modtager en mail, når din sag er færdigbehandlet.

Når din retursag er færdigbehandlet, kan der gå op til seks bankdage, før pengene står på din konto. Bemærk, at der kan gå op til 30 dage, hvis du har brugt MasterCard.

reklamation

Skulle du mod forventning modtage en vare med en fejl, kan du oprette en reklamationssag her.

Skulle du mod forventning modtage en forkert vare, kan du
oprette en reklamationssag her.

Vi kan desværre ikke håndtere reklamationssager på varer, der er købt i vores butikker. Besøg derfor din lokale NIELSENs med varen og kvitteringen, så I sammen kan finde en løsning.

Club Nielsens

Klik på kundeklubikonet i højre hjørne på NIELSENs.dk. Er du på fra mobilen, finder du login-funktionen under menu-feltet. Indtast din mail og få tilsendt en 6-cifret kode, du skal bruge til at færdiggøre login-processen.

Du kan også logge direkte ind her.

Log ind i kundeklubben før eller i kurven under dit køb – så optjener du automatisk bonus. Vær opmærksom på, at bonussen først bliver registreret, når din ordre er afsendt.

Log ind i kundeklubben før eller under dit køb. Når du kommer til checkout, vil du automatisk blive præsenteret for muligheden for at bruge din optjente bonus.

1 point svarer til 1 krone. Så har du optjent eksempelvis 77 point, har du optjent 77 kroner i bonus.