Hvornår bliver min ordre afsendt?Hos NIELSENs afsender vi din pakke hurtigst muligt efter modtagelsen af din ordre - oftest inden for 24 timer. Vi garanterer, at vi afsender din ordre inden for 1-3 hverdage, medmindre andet er anført ved bestillingen.
Kan jeg få leveret til udlandet?
Desværre ikke. Vi leverer kun til Danmark.
Hvordan sporer jeg leveringen af min ordre?
Vi sender alle vores ordrer som forsikrede pakker. Når ordren er pakket, vil du modtage en mail med et Track&Trace-link. Når pakken overdrages til den valgte transportør, vil du modtage yderligere besked om leveringen direkte fra transportøren.
Hvorfor mangler nogle af mine varer i min pakke?
Hvis der mangler én eller flere varer i din pakke, kan det være fordi, vi ikke har kunnet samle din ordre på ét lager, og du vil derfor modtage flere pakker. Såfremt dette er tilfældet, vil det både fremgå af den forsendelsesbekræftelse, du har modtaget, samt af de papirer der er vedlagt i din ordre.
Har du ikke fået besked om, at din ordre er opdelt, og du mangler én eller flere varer, bedes du kontakte os på tlf. 93 40 99 27 eller mail kundeservice@nielsens.dk, så vi kan finde en løsning sammen.
Hvad gør jeg, hvis min vare er beskadiget under transport?
I tilfælde af at dine varer er blevet beskadiget under transport, bedes du kontakte vores kundeservice på kundeservice@nielsens.dk eller ring på tlf. 93 40 99 27.
Jeg har modtaget en forkert vare, hvad gør jeg?
Skulle du beklageligvis have modtaget en forkert vare, bedes du oprette en retursag på nielsens.dk/retur. Herinde skal du vælge en af de følgende to returårsager: ”Jeg har modtaget en forkert vare – Ønsker den rigtige” eller ”Jeg har modtaget en forkert vare – Ønsker pengene retur”. Når retursagen er oprettet, får du en returlabel og returseddel sendt til din mail, som du kan printe ud. Det koster dig naturligvis ikke noget at anvende returlabelen, når det er os, der har lavet en fejl. Så snart vi modtager din returpakke på lageret, sørger vi for at få lavet en kreditnota til dig eller sendt den rigtige vare, alt efter hvad du ønsker.
Jeg har ikke modtaget mine varer – hvad gør jeg?
Alle ordrer bliver sendt som forsikrede pakker, og du vil derfor kunne spore pakken for at se, hvor den befinder sig. Såfremt der ikke er sket noget på tracking, kan du kontakte os på kundeservice@nielsens.dk eller tlf. 93 40 99 27.
Vær dog opmærksom på, at din pakke kan være pakket, efter posten har afhentet vores pakker. Vi vil derfor appellere til, at du minimum venter til dagen efter kl. 20 med at kontakte os.