Ofte stillede spørgsmål
Kan jeg annullere min ordre efter bestilling?
Ja. Du har mulighed for at annullere din ordre, helt indtil at pakken er afsendt. Ønsker du at annullere din ordre, skal du blot kontakte vores kundeservice på tlf. 93 40 99 27.
Kan jeg ændre min ordre efter bestilling?
Du har mulighed for at rette i størrelse eller farve på de varer, du har bestilt. Du kan også slette én eller flere varer fra din ordre. Vi har desværre ikke mulighed for at ændre til andre varer. Kontakt vores kundeservice på tlf. 93 40 99 27, hvis du ønsker at redigere i din bestilling.
Kan jeg tilføje varer til en eksisterende ordre?
Vi kan desværre ikke tilføje varer til en allerede eksisterende ordre, da vi ikke har mulighed for at hæve flere penge på dit kort, end det beløb du har godkendt ved ordreafgivelse.Du skal derfor placere en ny ordre, såfremt du ønsker flere varer.
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, og jeg er i tvivl om min bestilling er gået igennem?
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse, kan den være endt i dit spamfilter. Start derfor med at tjekke din reklame/uønsket post-mappe. Ligger ordrebekræftelsen ikke her, bedes du kontakte vores kundeservice på kundeservice@nielsens.dk, så vi kan sende dig en kopi af ordrebekræftelsen.
Hvordan kan jeg betale for min ordre?
Du kan benytte følgende betalingsmuligheder:
- Dankort
- VISA
- Mobilepay
- MasterCard
- Visa Electron
- Maestro
- Viabill
Hvornår bliver pengene trukket for min bestilling?
Vi trækker først pengene fra din konto, når din bestilling bliver sendt fra vores lager eller én af vores butikker.
Kan jeg få kredit?
Du har mulighed for at betale med Viabill, som tilbyder en afdragsordning. Du kan læse mere hos Viabill her.
Hvornår bliver min ordre afsendt?
Hos NIELSENs afsender vi din pakke hurtigst muligt efter modtagelsen af din ordre - oftest inden for 24 timer. Vi garanterer, at vi afsender din ordre inden for 1-6 hverdage, medmindre andet er anført ved bestillingen.
Kan jeg få leveret til udlandet?
Desværre ikke. Vi leverer kun til Danmark.
Hvordan sporer jeg leveringen af min ordre?
Vi sender alle vores ordrer som forsikrede pakker. Når ordren er pakket, vil du modtage en mail med et Track&Trace-link. Når pakken overdrages til den valgte transportør, vil du modtage yderligere besked om leveringen direkte fra transportøren.
Hvorfor mangler nogle af mine varer i min pakke?
Hvis der mangler én eller flere varer i din pakke, kan det være fordi, vi ikke har kunnet samle din ordre på ét lager, og du vil derfor modtage flere pakker. Såfremt dette er tilfældet, vil det både fremgå af den forsendelsesbekræftelse, du har modtaget, samt af de papirer der er vedlagt i din ordre.Har du ikke fået besked om, at din ordre er opdelt, og du mangler én eller flere varer, bedes du kontakte os på tlf. 93 40 99 27 eller mail kundeservice@nielsens.dk, så vi kan finde en løsning sammen.
Hvad gør jeg, hvis min vare er beskadiget under transport?
I tilfælde af at dine varer er blevet beskadiget under transport, bedes du kontakte vores kundeservice på kundeservice@nielsens.dk eller ring på tlf. 93 40 99 27.
Jeg har modtaget en forkert vare, hvad gør jeg?
Skulle du beklageligvis have modtaget en forkert vare, bedes du oprette en retursag på nielsens.dk/retur. Herinde skal du vælge en af de følgende to returårsager: ”Jeg har modtaget en forkert vare – Ønsker den rigtige” eller ”Jeg har modtaget en forkert vare – Ønsker pengene retur”. Når retursagen er oprettet, får du en returlabel og returseddel sendt til din mail, som du kan printe ud. Det koster dig naturligvis ikke noget at anvende returlabelen, når det er os, der har lavet en fejl. Så snart vi modtager din returpakke på lageret, sørger vi for at få lavet en kreditnota til dig eller sendt den rigtige vare, alt efter hvad du ønsker.
Jeg har ikke modtaget mine varer – hvad gør jeg?
Alle ordrer bliver sendt som forsikrede pakker, og du vil derfor kunne spore pakken for at se, hvor den befinder sig. Såfremt der ikke er sket noget på tracking, kan du kontakte os på kundeservice@nielsens.dk eller tlf. 93 40 99 27.Vær dog opmærksom på, at din pakke kan være pakket, efter posten har afhentet vores pakker. Vi vil derfor appellere til, at du minimum venter til dagen efter kl. 20 med at kontakte os.
Hvilken leveringsmetoder kan jeg vælge?
Du kan vælge mellem følgende leveringsformer:
- PostNord-pakkeshop - Levering til pakkeshop
- PostNord Erhverv - Levering til erhvervsadresser
- PostNord med omdeling - Levering til døren
- GLS-pakkeshop - Levering til GLS pakkeshop
Hvad koster fragten?
Vi tilbyder fri fragt til pakkeshop ved køb over 299 kr.
Handler du for mindre er vores fragtpriser som følgende:
- PostNord-pakkeshop 29,00 kr.
- GLS-pakkeshop 29,00 kr.
- PostNord Erhverv 39,00 kr.
- PostNord med omdeling 49,00 kr.
Hvor lang returret har jeg efter køb?
Efter modtagelse af din pakke har du altid 14 dages fuld returret.
Hvordan sender jeg mine varer retur?
Du kan hurtigt, nemt og billigt sende din pakke retur til os. Vælger du at sende dine varer retur til os, skal du blot gå ind på https://nielsens.dk/pages/retur og oprette en returforsendelse.
Min ordre er sendt i flere pakker - må jeg sende samlet retur?
Såfremt din ordre er sendt til dig i flere pakker, må du meget gerne samle din returlevering i én pakke for at spare på portoen. Sender du i flere pakker, vil du blive trukket 29 kr. i returfragt pr. pakke.
Kan jeg returnere mine varer i en butik?
Ja! Du kan altid bytte og returnere i en af vores 16 butikker helt gratis. Du skal blot medbringe den medsendte ordreseddel. Bemærk! Har du betalt med Viabill, kan retur/ombytning dog ikke ske i en af vores butikker. Ved anvendelse af denne betalingsform, skal du altid oprette en returforsendelse på https://nielsens.dk/pages/retur og sende varen retur til os.
Hvad koster det at sende min pakke retur?
Det koster blot 29 kr. at benytte vores returlabel via https://nielsens.dk/pages/retur
Er det muligt at ombytte en vare via webshoppen?
Nej, det er desværre ikke muligt at ombytte vare gennem webshoppen. Du kan i stedet sende den uønskede vare retur og genbestille varen i den ønskede størrelse eller farve. Det koster 29 kr. at sende den vare, du ikke længere ønsker, retur til os. Ellers er du velkommen til, gratis, at ombytte din vare i en af vores fysiske butikker.
Jeg har sendt min pakke retur, hvornår kan jeg forvente min refundering?
Vi bestræber os altid på at få behandlet din returpakke inden for 1-4 hverdage efter modtagelse. Når du har modtaget din kreditnota, kan der gå yderligere op til 5 bankdage, før du kan se pengene på din konto. Har du anvendt MasterCard til betaling af din ordre, kan der gå op til 30 dage, før pengene bliver sat ind på din konto.
Hvis jeg har købt en vare i butikken, kan jeg så sende den retur til webshoppen?
Nej, det er desværre ikke muligt at returnere dit køb fra en af vores butikker via vores webshop. Køb, der er foretaget i vores fysiske butikker, skal altid byttes/returneres i butikken igen. Du er velkommen til at bytte samt returnere i alle vores butikker.
Hvad gør jeg, hvis min vare er defekt eller mangler noget?
Har du mod forventning en reklamation på en vare, ønsker vi altid at løse problemet hurtigt og nemt. Inden du sender en reklamation retur, skal du altid kontakte vores kundeservice på kundeservice@nielsens.dk, så vi sammen kan finde den bedste løsning. For at lette behandlingstiden bedes du medsende et billede af fejlen. Du kan forvente svar inden for 1-2 hverdage.
Hvordan logger jeg ind på min konto?
Når du skal logge ind i kundeklubben på Nielsens.dk, skal du klikke på kundeklubikonet i højre hjørne. Er du på fra mobilen/tablet ligger loginfunktionen under Menu-feltet.Har du glemt din kode, kan du få en ny tilsendt på mail eller sms ved at klikke på ’Glemt adgangskode’.
Hvordan benytter jeg min fødselsdagsrabat ved køb på kanttshop.dk?
Det er ikke muligt at benytte din fødselsdagsrabat online. Bor du ikke i nærheden af en butik, kan du kontakte kundeservice på kundeservice@nielsens.dk, så vi sammen kan finde en løsning.
Hvordan optjener jeg point?
Når du handler, optjener du 3% i bonus. Du optjener point, når du er logget ind i kundeklubben ved check out. Kan du ikke logge ind i kundeklubben, men ønsker at optjene point alligevel, skal du blot benytte den mail eller telefonnummer, der er tilknyttet din kundeklubkonto. Så vil systemet selv finde dig.
Hvordan bruger jeg mine point?
For at indløse dine bonuspoint skal du have optjent over 40 kr.I check out vil du have mulighed for at krydse af, om du ønsker at bruge dine point. Når denne er krydset af, vil det være muligt at indtaste det beløb, du ønsker at bruge på købet.Vær opmærksom på, at du ikke kan bruge mere, end hvad der handles for.

Kontakt kundeservice
Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål herover?
Så tøv ikke, med at kontakte vores kundeservice!
Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem 10.00 og 15.00.
Telefon: 93 40 99 27
E-mail: kundeservice@nielsens.dk