FRI FRAGT TIL PAKKESHOP!

INFORMATION OM LEVERING, FRAGT, OMBYTNING OG RETUR

Det er desværre ikke muligt at returnere eller ombytte en vare, købt i én af vores fysiske butikker via webshoppen.


Levering

Hos NIELSENs afsender vi din pakke hurtigst muligt efter modtagelsen af din ordre, oftest inden for 24 timer. Vi garanterer, at vi afsender din ordre inden for 1-4 hverdage, med mindre andet er anført ved bestillingen.

Du kan vælge imellem følgende leveringsformer:
  • GLS Pakkeshop
  • Post Nord Pakkeshop
  • Post Nord Levering til døren
  • Post Nord Erhverv
  • Click & Collect - afhent i din NIELSENs butik

Alle pakker sendes med Track & Trace, og du modtager altid besked om levering på mail/sms. Så snart pakken er pakket og på vej til dig, modtager du yderligere besked fra de enkelte transportører når de scanner pakken, samt når pakken ligger klar til afhentning.

Vælger du Click & Collect, får du besked når varen er pakket og klar til afhentning i den valgte butik. 
Vær opmærksom på, at leveringstiden ved Click & Collect kan være den samme, som ved GLS og Post Nord. Ikke alle varer lagerføres i alle butikker, og det kan derfor være, at vi skal sende din ordre til den valgte afhentningsbutik.

Fragtpriser

Vi tilbyder altid gratis fragt ved følgende leveringsmetoder:

  • Click & Collect - afhent i din NIELSENs butik
  • GLS Pakkeshop
  • Post Nord Pakkeshop
  • Post Nord Erhverv

Herunder finder du vores øvrige fragtpriser:
  • Post Nord Levering til døren kr. 49,00

Sådan sender du retur til NIELSENs

Du har fuld returret i 14 dage efter modtagelse af din pakke.

Du har to valgmuligheder, hvis du ønsker at returnere dine varer. Du kan bytte eller returnere
dine varer gratis i en NIELSENs butik, eller du kan sende varerne billigt retur med PostNord.

Returnering med PostNord

Vælger du at sende dine varer retur til os, skal du blot gå ind på nielsens.dk/retur og oprette en returforsendelse. Her indtaster du din e-mail samt ordrenr.

Du skal ud for hver vare vælge det antal, du ønsker at returnere samt angive returårsag.
Når du har valgt de varer, du ønsker at returnere, trykker du blot ’Opret Returforsendelse’.

Herefter vil du modtage en returseddel samt returlabel på den mail, du har brugt, da ordren blev placeret.
Retursedlen skal lægges i pakken sammen med varerne, og returlabelen skal uden på pakken.

Vælger du NIELSENs returlabel, fratrækkes et fragtgebyr fra leverandøren på 29 kr.
Pakken skal indleveres i din nærmeste PostNord-pakkeshop.

Er din ordre sendt i flere pakker, og ønsker du at returnere flere varer, må du meget gerne sende retur i én pakke.


Returnering i butik

Det er gratis at returnere i en af vores 16 NIELSENs butikker. Vælger du at returnere i en butik, skal du
medbringe en ordrekopi, eller som minimum kvitteringen, som du modtog ved bestilling.

Find vores butikker på www.nielsens.dk/store-locator.

Bemærk! Har du betalt med Viabill, kan retur/ombytning ikke ske i butik. Ved anvendelse af denne betalingsform, skal du altid oprette en returforsendelse på nielsens.dk/retur og sende varen retur til os.

Returregler

  • Du har 14 dage til at returnere dine varer. 
  • Returner altid varen i samme emballage og stand som ved modtagelsen.
  • Opret returforsendelse på nielsens.dk/retur. Eller aflever varerne i din Nielsens butik.
Vi ombytter desværre ikke varer for dig gennem webshoppen. Du kan i stedet returnere og genbestille varen 
i den ønskede størrelse eller farve. Ønsker du at ombytte en vare, kan det kun ske i en fysisk NIELSENs butik.

Husk at få en kvittering på at du har afleveret pakken på posthuset/i pakkeshoppen.
Når vi modtager din returpakke behandler vi den inden for 1-5 hverdage. Pengene bliver tilbageført til samme konto/kort som de blev trukket fra.

Hvis du ønsker at returnere en vare, skal der være mærker/hangtags på tøjet. Varen må ikke have tegn på slid, pletter eller skader, eller lugte af udefrakommende dufte, såsom parfumer og røg.

Ombytning

Ønsker du at ombytte en eller flere af dine varer til noget andet, kan dette kun gøres i vores fysiske butikker. Såfremt du ikke har mulighed for at ombytte i en butik, bedes du sende retur til os som beskrevet ovenfor, og derefter placere en ny ordre på webshoppen.

Har du modtaget en gave fra NIELSENs?

Har du modtaget en gave fra NIELSENs og ønsker at sende denne retur, er det vigtigt, at du medsender mailadressen, telefonnummeret og/eller ordrenummeret, der er brugt i forbindelse med bestillingen.
Du kan altid bytte, eller få pengene retur, gratis i en af vores 16 butikker, blot du medbringer ordrebekræftelsen eller følgesedlen.
Ønsker du pengene retur for en gave skal du være opmærksom på, at pengene altid tilbageføres til det kort, ordren er betalt med.

Har du en reklamation?

Har du, mod forventning, en reklamation, ønsker vi altid at løse problemet hurtigt og nemt. Du bedes derfor sende et billede af fejlen eller manglen til kundeservice@nielsens.dk
Du får svar inden for 1-3 hverdage, hvor vi vil kontakte dig for en løsning.
Send venligst ikke reklamationer retur, før du har haft kontakt med kundeservice.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Se oversigten over vores mest stillede spørgsmål her: Ofte stillede spørgsmål