Pga. Covid-19 må du i øjeblikket forvente længere leveringstid på 1-6 hverdage. Vi pakker så hurtigt vi kan.

Levering & Retur

INFORMATION OM LEVERING, FRAGT, OMBYTNING & RETUR

Forlænget byttefrist: Vi bytter 14 dage efter butikkerne er åbnet igen.
Leveringstiden er lige nu 1-6 hverdage

Har du fået en julegave fra NIELSENS, kan den byttes frem til 14 dage efter åbning af vores butikker. Byttefristen er ligeledes forlænget for alle onlinekøb foretaget i nedlukningsperioden. 
Det er desværre ikke muligt at returnere eller ombytte en vare, købt i én af vores fysiske butikker via webshoppen. 
Vi glæder os til at byde dig Velkommen i NIELSENS fysiske butikker igen. 

Levering

Hos NIELSENS afsender vi din pakke hurtigst muligt efter modtagelsen af din ordre, oftest inden for 24 timer. Vi garanterer, at vi afsender din ordre inden for 1-4 hverdage, med mindre andet er anført ved bestillingen.

Du kan vælge imellem følgende leveringsformer:

  • GLS pakkeshop
  • Post Nord Pakkeshop
  • Post Nord Levering til døren
  • Post Nord Erhverv
  • Click&Collect - du afhenter gratis i en af vores 16 butikker
  • Alle pakker sendes med Track&Trace og du modtager altid besked om levering på SMS. Så snart pakken er pakket og på vej til dig, du modtager yderligere besked fra de enkelte transportører når de scanner varen og når varen er klar til afhentning.

    Vælger du Click&Collect får du besked når varen er pakket og klar til afhentning i den valgte butik.

    Fragtpriser

    Vi tilbyder altid gratis fragt ved følgende leveringsmetoder

    • Click&Collect, med afhentning i en af vores 16 butikker
    • GLS Pakkeshop
    • Post Nord Pakkeshop

    • Herunder finder du vores øvrige fragtpriser

      • Post Nord Levering til døren kr. 49,00
      • Post Nord Erhverv kr. 49,00

      Fuld returret inden for 14 dage

      Sådan sender du retur til NIELSENS

      I din pakke er der vedlagt følgende:

      • Information om retursending
      • Følgeseddel til udfyldelse af returårsag
      • Retur-pakkelabel til samme transportør som den du valgte til fremsendelse

      • Du kan nu nemt sende din pakke retur!

        Du kan ALTID gratis bytte og returnere i en af vores 16 butikker, du skal blot medbringe din følgeseddel.

        Bemærk! Har du betalt med Viabill, kan retur/ombytning ikke ske i butik. Ved anvendelse af denne betalingsform, skal du altid bruge den vedlagte returlabel, og sende varen retur til os.

        Send billigt og nemt retur

        Sender du varer retur for at få pengene retur, er udgiften til retur sendelse af pakken din, dog kan det gøres billigt, når du benytter den i pakken vedlagte returpakkelabel.
        Benytter du den af os forudbetalte returlabel, bliver kr. 29,- fratrukket beløbet der føres tilbage til din konto.

        Fordele ved brug af den medsendte pakkelabel:

        • Billig retur til kreditering (kr. 29,00)
        • Pakken er forsikret
        • Der er track and trace på pakken
        • Kort leveringstid

        Når vi modtager din returpakke behandler vi den inden for 1-4 hverdage. Pengene bliver tilbageført til samme konto/kort som de blev trukket fra.

        Hvis du ønsker at returnere en vare, skal denne være i original emballage, varen må ikke have tegn på slid, pletter eller skader, eller lugte af udefrakommende dufte såsom parfumer og røg. Derudover SKAL der være mærker på tøjet, da vi ellers ikke kan sælge varen til ny modtager.

        Ombytning

        Ønsker du at ombytte en, eller flere af dine varer, kan dette kun gøres i vores fysiske butikker. Såfremt du ikke har mulighed for at ombytte i en butik, bedes du sende retur til os som beskrevet ovenfor, og derefter placere en ny ordre på webshoppen.

        Har du modtaget en gave og ønsker at returnere denne?

        Har du modtaget en gave fra NIELSENs og ønsker at sende den retur, er det vigtigt, at du medsender mailadressen, telefonnummeret og/eller ordrenummeret, der er brugt i forbindelse med bestillingen.

        Du kan altid bytte gratis eller få pengene retur i en af vores 16 butikker, blot du medbringer ordrebekræftelsen der blev fremsendt ved ordreafgivelse eller oplyser ordrenummeret.

        Ønsker du pengene retur for en gave skal du være opmærksom på, at pengene ALTID tilbageføres til det kort som varen er købt med.

        Har du en reklamation?

        Har du mod forventning en reklamation på en vare, ønsker vi altid at løse problemet hurtigt og nemt, du bedes derfor sende et billede af fejlen eller manglen til kundeservice@nielsens.dk.
        Du får svar inden for 1-3 hverdage, hvor vi vil kontakte dig for en løsning. Send venligst ikke reklamationer retur før du har haft kontakt med kundeservice.